Gavin-加文菌

蓝担主山副天然,all智倾向有,基本上是个大野迷妹
SA/SJ/磁石Y2都是雷区,请注意不要踩非常感谢
文力极弱,速度极慢,脑洞大常年需要缝
不放弃治疗但是也不吃药主义

目前因为考研很少上线还请谅解
以上(´・∀・`)

Te Amo - Rihanna

❤❤❤❤❤

    歌词翻译大部分来自音悦台宇翼字幕组——皮蛋,这里根据文章内容做了一点润色

     

   
    Te amo te amo
   “Te amo te amo”

    She says to me, I hear the pain in her voice
    她这样对我说,我听得出她的痛苦与挣扎

    Then we danced underneath the candelabra she takes the lead
    然后她领导着我在烛台之下翩然起舞

    That's when I saw it in her eyes its over
    但当我看向她的眼睛,似乎有什么已经结束了

    ♥Then she says te amo then she put her hand around my waist
    然后她说,“Te amo”,用手环住了我的腰

    I told her no
    我说别这样

    She cries Te amo I told her I'm not gonna run away but let me go
    她哭着说,“Te amo”,我告诉她我不会离开,但是请放手吧

    My soul is crying  without asking why
    不知为何,我的灵魂竟然在哭泣

    I said te amo  wouldn't somebody tell me what she said
    我说:“Te amo?”见鬼,她到底在说什么?

    Don't it mean I love you
    该不会是在说我爱你吧

    Think it means I love you
    大概就是意味着我爱你吧

    Don't it mean I love you♥
    别告诉我这意味着我爱你

    Te amo, te amo, shes scared to breathe
    “Te amo,te amo.”她害怕到不敢呼吸

    I hold her hand  I got no choice uhh
    我握住她的手,我别无选择

    Pull me out on the beach, danced in the water, I start to leave
    将我拉到海滩上,在水中起舞,我决定起身离开

    Shes begging me and asking why its over
    她乞求我别走,“为什么会就这样结束了?”

    (重复♥部分)


    Listen we can dance
    听着,我们还可以继续跳舞

    She gotta watch your hands
    她想牵着你的手

    Watch me on night
    在夜晚凝视着我

    I move on to the light
    而我决定向光明走去
 

    Because I understand
    因为我明白  
  
    That we aren't in love
    这并不是爱  
  
    And I'm not afraid
    所以我不害怕  
  
    To feel the love but I don't feel that way (no)  
   去感受这份爱,但我对这份感情无法产生和你一样的想法  
  
    Then she says te amo then she put her hand around my waist
    然后她说,“Te amo”,用手环住了我的腰  
  
    I told her no
    我说别这样  
  
    She cries Te amo I told her im not gonna run away, but let me go
    她哭着说,“Te amo”,我告诉她我不会离开,但是请放手吧  
  
    My soul is crying,without asking why
    然而不知为何,我的灵魂竟然在哭泣  
  
    I said te amo wouldn't somebody tell me what she said
    我说:“Te amo?”见鬼,她到底在说什么?  
  
    Don't it mean I love you
    该不会是在说我爱你吧  
  
    Think it means I love you
    大概就是意味着我爱你吧  
  
    Don't it mean I love you
    别告诉我这意味着我爱你  
  
    Think it means I love you
    应该就是在说我爱你吧  
  
    I love you
    “Te amo”  
  
    Te amo  te amo
    “Te amo te amo”  
  
    Don't it mean I love you
    别告诉我你是在对我说“我爱你”  


评论
热度(1)